Beste MVV-er,
Je staat ingeroosterd op één van de schoonmaaktaken, maar weet niet goed wat je te wachten staat. Op deze pagina leggen we je graag uit hoe we de verschillende schoonmaaktaken hebben vormgegeven. Zo ben je optimaal voorbereid en weet je wat je kan en mag verwachten.
Omdat het schoonmaken veelal buiten de reguliere openingstijden van de club plaatsvindt, hebben we een gebouwbeheerder aangesteld die het gebouw zal openen. Deze persoon zal je ook verwelkomen en begeleiden in de werkzaamheden.
Het kan voorkomen dat die persoon er even niet is. Neem dan contact op met Linda Maasdam ( 06) 10508718
Kom je op zaterdag de kleedkamers schoonmaken, meld je dan in de bestuurskamer bij de kantinebeleider van die dag. Die zal je verwelkomen en verder begeleiden.
Belangrijk voor het schoonmaken is het schoonmaakmateriaal. Deze kun je vinden in de schoonmaakkast. De schoonmaakkast zit als je de kantine binnenkomt, aan de linkerzijde (links naast de deur naar de bestuurskamer). In de schoonmaak kast staan alle spullen, die je nodig hebt. Vriendelijk verzoek uitsluitend de schoonmaak middelen te gebruiken die in de kast staan.
Taakverdeling
De taakverdeling is als volgt opgezet:
Schoonmaak kantine maandag | |
---|---|
Participanten |
|
|
|
Schoonmaak kleedkamers vrijdag | |
---|---|
Participanten |
|
|
|
Schoonmaak kleedkamers zaterdag |
---|
Participanten |
|
Werkzaamheden per ruimte
In onderstaand overzicht zijn de werkzaamheden per ruimte nader uitgewerkt.
Ruimte |
Werkzaamheden |
---|---|
|
|
Keuken + bar |
|
Massageruimte |
|
Kantine |
|
Scheidsrechters ruimtes (oud en nieuw) |
|
Bestuurskamers |
|
Gangen |
|
Toiletten (hal) |
|
Kleedkamers |
|
Overige zaken:
Graag na afloop de gebruikte spullen weer netjes opbergen.
Dank voor je hulp om onze kantine en kleedkamers schoon te houden!